• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Äventyr i Sälen säsong 06/07

Hello!

Letar efter aktiv fritids partner för en massa roliga och galna påhitt i sälen denna vinter!

Gillar allt som har med utmaning att göra och vill såklart dela detta men någon/några lika-sinnade, flyttar upp i mitten av november!

har några specifika "must do" men dem tar vi senare!

*Bästa hälsningar
/vän av järven
 
Tjena!, Jag är intresserad av att åka upp till sälen en säsong, jobba/åka skidor. Ska du jobba någonting när du är där uppe??, När åker du exakt??

Mvh/Kalle
 
tjenare Kalle!

Tror på en grym säsong i år!
Jag drar upp den 18/11-06, kommer jobba på Gammelgården, har du hittat nått kneg där uppe ännu?

kommer bli kul som fan!

Mvh
Matte
 
Tjena Matte!

Fan det låter gött, jag är väl lite sent ute så det ser väl svårt ut. Det finns la antagligen inte något jobb kvar på gammelgården =( ?,

Skulle varit riktigt gött att få åka upp!!

MVH /Kalle
 
Tack

Ok, ska ta mig en titt,, det var grymt mäktigt att bestiga kilimanjaro,, man började att gå genom regnskog och forsatte sedan genom busk- och stenlandskap. Sedan blev det mer ökenlikt och avslutades med sten/glaciär landskap. Nästan 6000 meter högt,, underbar utsikt och utmaning,, det rekomenderar jag.

Jag ska kolla på ams nu,, jag hoppas på det bästa!!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.