Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Pris på Tarptent Double Rainbow
- Trådstartare grappen
- Start datum
Tja det kan du väl räkna ut själv.
Beställer du ifrån USA får du lägga till tullavgifter men beställer du inom EU så slipper du denna.
Beroende på var du beställer ifrån så är det ju olika priser och fraktavgifter.
Denna summa multiplicerar du, om du beställer varan utanför EU, med 1,12 (12% tullavgift).
Denna summa multiplicerar du sedan med 1,25 (25% moms).
Vips så har du slutpriset.
Svårare än så är det inte.
Här har du en guide där du kan räkna ut det själv.
//Peter
Beställer du ifrån USA får du lägga till tullavgifter men beställer du inom EU så slipper du denna.
Denna summa multiplicerar du, om du beställer varan utanför EU, med 1,12 (12% tullavgift).
//Peter
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Tack! MVH//JonasTja det kan du väl räkna ut själv.
//Peter
Vaför inte från Tyskland?
Dom har tältet här: http://www.sackundpack.de/product_info.php?products_id=3101 för runt 3.000 plus frakt.
stefan
Dom har tältet här: http://www.sackundpack.de/product_info.php?products_id=3101 för runt 3.000 plus frakt.
stefan
stefan
Det blir ändå, drygt, 600 kr billigare att beställa från USA även om det tar längre tid.
//Peter
Precis! Men tack för det tyska tipset Peter, var inte medveten om möjligheten överhuvudtaget. Nu återstår bara att bestämma om man ska beställa den där"linern" separat som kunde användas som kondensskydd. Behövs det eller klarar man sig utan? Har aldrig testat enkelvävstält så här tar jag tacksamt emot tips om nån har ett. MVH//JonasDet blir ändå, drygt, 600 kr billigare att beställa från USA även om det tar längre tid.
//Peter
Vilken tät väv eller plastfolio som helst fungerar som markisolering. Börja med en bit byggplast, mylarfilm är både lättare och starkare.
Footprints är vanligtvis rätt överprissatta IMHO. YMMV
Tack men jag menade den där "breathable linern" som man kan sätta upp i taket som kondensskydd. Gör ju mera vikt men man undrar om den är värd det? Bra tips om byggplast! MVH//JonasVilken tät väv eller plastfolio som helst fungerar som markisolering. Börja med en bit byggplast, mylarfilm är både lättare och starkare.
Tack men jag menade den där "breathable linern" som man kan sätta upp i taket som kondensskydd. Gör ju mera vikt men man undrar om den är värd det? Bra tips om byggplast! MVH//Jonas
Har du en länk till linern som du pratar om? Jag skall, i ärlighetens namn, säga att ja inte har en susning om vad du pratar om.
//Peter
Den finns som tillval om du går in på Tarptents sida och väljer Double Rainbow. Har sett den på Youtubeklipp och förstår själva tanken med den, frågan som jag har är bara om nån vet hur den funkar i praktiken.Har du en länk till linern som du pratar om? Jag skall, i ärlighetens namn, säga att ja inte har en susning om vad du pratar om.
//Peter
Hej,
är det någon som vet om man kan få köpt Tarptents i buitk i Polen? Jag ska till Wroclaw i början av april och tänkte passa på att se efter en del utrustingsdetaljer, bla en tarp eller ett tarptent!
/Andreas
är det någon som vet om man kan få köpt Tarptents i buitk i Polen? Jag ska till Wroclaw i början av april och tänkte passa på att se efter en del utrustingsdetaljer, bla en tarp eller ett tarptent!
/Andreas
Den finns som tillval om du går in på Tarptents sida och väljer Double Rainbow. Har sett den på Youtubeklipp och förstår själva tanken med den, frågan som jag har är bara om nån vet hur den funkar i praktiken.
Jag skall väl, egentligen, inte uttala mig eftersom jag aldrig har sett denna eller för den delen hört talas om någon som har använt den.
Men jag betvivlar själva tanken med den något.
Det enda jag kan säga är att om jag skulle köpt ett tarptent så skulle jag inte köpt till denna detalj... om nu inte någon kom och påstod att det är det bästa köp de gjort.
//Peter
Liknande trådar
- Svar
- 8
- Visningar
- 4 M
- Svar
- 15
- Visningar
- 2 M
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips