• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandring

Hejsan!
Finns "göteborgsgruppen" kvar tro?
Tänkte höra om det fnns några som är intresserade av någon kortare vandring i vår i Göteborgstrakten?
 
Hurvid jag räknas till "göteborgsgruppen" eller inte vet jag inte. Men jag kan mycket väl tänka mig att vandra i göteborgstraketen nån gång under våren. Vilken typ av vandring hade du tänkt dig och ungefär när?
/Hans
 
Låter intressant. När är våren kommen officiellt, är det efter valborgsmässoafton det vill säga 1 maj?

Eller om folk har fullt upp med att demonstrera då så kanske lite senare 15 maj passar bättre?

Övernattning eller ej?
 
Hejsan!
Trevligt att några kände för att hänga på!:)
Jag har inte tänkt så mycket kring det hela än, men jag inte är så jättevan vandrare, så om det skulle vara ok så kunde det kanske räcka med en tur på några timmar/ en halvdag?
Vet inte heller exakt när det räknas som vår ;) men i maj någon gång skulle passa bra. Håller med, mat med är ju alltid trevligt :)
 
Vi kan väl demontrera i skogen :)
För egen del så passar 30 April - 2 Maj bäst då helgen 15 Maj är det Gbg Cup så ungarna spelar fotboll hela helgen och jag fotar.
Men det går ju att vandra 2 helger i rad :)

Jag kan tänka mig halvdagsvandring eller sova i vindskydd, vad som så ska jag försöka att vara med.
 
Jag är alltid intresserad av vandring. :)
Helgen 1-2 maj skulle passa mig bra, så jag hänger med om ni beslutar er för att vandra då.
/Nadia
 
Hej,
Jag hänger gärna på nån gång. Tyvärr är jag bortrest den sista veckan i april o vet inte vilken dag jag kommer hem - men är öppen för andra förslag. Även tidigare i april.

/ulla
 
Vandringar runt gbg

Hej,

Skulle vara kul att hänga på ngn dag, lägg in förslag på dag ??

PS Gick runt stora och lilla delsjön i helgen,, lagom skön tur
 
Hej igen!

Jag måste säga att jag tyvärr inte är någon vidare bra "organisatör", så om någon annan känner för att "hålla i trådarna" så säg bara till :)

Det verkar lite klurigt att få ihop en dag som passar alla. Skulle en dagstur den 8:e eller 9:e maj passa?

mvh

Marika
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
GodMorgon Letar efter vänner som delar intresset vandring/hiking i Storgöteborg Träffar 3
Christian1 Vandring: Nordsjön runt 5/7 (Mölnlycke) häng med:-) Träffar 6
Gun-valld Vandring v29 Kilpislärvi eller Kautokeino?? Träffar 0
Christian1 Vandring i Gbg trakten Träffar 7
Christian1 Vandring Vättlefjällsleden 18/8 Träffar 0
Mangee vandring runt Stockholm Träffar 7
alpsun Vandring, vårträff 2012? Träffar 40
aventyrare69 Söker friluftsvänner i Stockholmstrakten Träffar 0
Gun-valld Vandring/helg event. Västmanland Träffar 1
Deamon Några Östersundsbor här? Träffar 0
Adventure-Cilla Påsk vandring:-) Träffar 4
harsyra Utflykt/vandring Träffar 3
Pombe vandring kring Stockholmsområdet Träffar 6
vkll Vandring Ersdalens naturreservat, Hönö, 31/1 Träffar 1
avslut1008 Sällskap på skidtur i vår och vandring i sommar Träffar 1
ore Vandring Träffar 0
krullan Vandring Svartedalen i morgon Söndag Träffar 15
Sjobbe Vandring Göteborg sön 6 april? Träffar 4
jakos Vandring Göteborgsområdet Träffar 19
Joakim Ambrosson Vandring i Sthlm under midsommar? Träffar 0
tjingeling Vandring i Delsjöområdet den 6 juni (Göteborg) Träffar 14
pelle_129 VANDRING - ÖREBRO (dalarna, vmanl, östergöt, värml... Träffar 0
Joakim Ambrosson Vandring Sthlm med omnejd! Träffar 3
vkll Vandring Göteborgstrakten 17 maj Träffar 7
Polarnatt Vandring i det natursköna Dalarna Träffar 7
vkll Vandring Göteborgstraken Träffar 19
Tvmma Vandring i december. Träffar 9
casimir Vandring Sörmlandsleden lördag 30:e Träffar 0
martinanderssson Vandring göteborg? Träffar 5
Joakim Ambrosson Stockholm - multisport, paddling, vandring, cykling mm Träffar 2
rockempire Paddling, Vandring.... Träffar 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.