Bloggar

Börja blogga!
Sida: 1 2 3 4 Nästa Sista
2.6. Cyklat ned till Lökholmen för att lyssna på nattsångare. Tänkte starta min expedition härifrån bryggan. Klockan tjugo över midnatt. Det har ...
Naturdagbok
Idag passerades Öregrund och Gräsö, mer bekanta trakter. Turens andra kaffekopp (eller kafferep då det var mer en kopp) bjöds det på i Gräsö ... 1 kommentar
Sverige-Norge runt
Kameran var nerpackad denna dag då Forsmark passerades. Lite spännande var det att passera bassängutsläppet då det strömmar på lite där.  Jag tror ... 1 kommentar
Denna dag blev det fortsatt paddling i makligt tempo. Det blev 38 km. Överfarten över Lövstabukten gick bra men mina överfarts sångerna tog slut ...
Vi var två familjer som tillsammans höll i en organiserad kanadensarpaddling för Friluftsfrämjandet 26 maj. Vi paddlade Sännån, som ligger öster om ... 1 kommentar
Pers turer

2219 visningar (4v)
2198 visningar (4v)
1484 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.