Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 ...
"Alla andra" gör alltid så bra affärer, konstaterar jag avundsamt med jämna mellanrum. Idag höll dock Fru Fortuna sitt spö över just mig när jag hittade Tore Abrahamssons Okända fjäll för 50 kr på ... 1 kommentar
Majjens blogg
Min far var scout hela sitt liv. Han hade många andra titlar, men det var scout han var. Sedan familjen blivit fullstor nere i Skåne, flyttade vi upp till Falun, till den lilla stadsdelen Järlinden ... 3 kommentarer
Det här ser så häftigt ut på kartan, jag vill se hur det är i verkligheten! Min medvandrare C läser fjällkartor. Jag har varit där förut, en ...
Fjällfunderingar...
Så stilla, så lugnt... Dagens blåst gick över till en stilla susning. Brasan sprakade och värmde medan skymningen sänkte sig över platsen med ... 1 kommentar
Så här på hösten är jag så nöjd med att bara vara ute över en natt,därtill med lätt packning. Väntade förgäves på att min sambos nya lätta rygga ...
britts blogg
Sida: Första Föreg. 1 ...

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

3495 visningar (4v)
3367 visningar (4v)
3064 visningar (4v)
2219 visningar (4v)
2198 visningar (4v)
1484 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.