Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 ...
Den vardagliga paddlingen är underskattad. Tänker tanken rätt ofta när man glider ut på Hemfjärden, som Hjälmarens västra del kallas och som då blir ... 1 kommentar
Karlasblogg
...Sämsta, hetereju, utbrister någon självutnämnd språkvårdare direkt. Det struntar jag i. Det troligaste är ändå att mina inlägg här förblir olästa så ingen kommer att drabbas av min ...
Trallpunk & trögdjur
Fick denna historia av en kompis i Reno, Nevada. Uppe vid Donner Summit nära Truckee i Sierra Nevada-bergen (där jag förövrigt lärde mig klättra en ...
Livet på vischan
I går kväll, när jag skulle byta ut en trasig lampa på innergården där vi bor, fick jag se att det satt något litet märkligt fäst mot metallstolpen. Högt upp, precis under själva lyktan. Ett litet ... 1 kommentar
aquila
Slutade jobbet tidigare i fredags för att äntlligen fara ut och paddla igen.Trodde mej nu om att kunna greppa en paddel utan problem efter min ... 2 kommentarer
britts blogg
Sida: Första Föreg. 1 ...

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

3223 visningar (4v)
3076 visningar (4v)
2932 visningar (4v)
2636 visningar (4v)
1977 visningar (4v)
1482 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.