Bloggar

Börja blogga!
Sök i arkivet

Sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 911 Nästa Sista
2.6. Cyklat ned till Lökholmen för att lyssna på nattsångare. Tänkte starta min expedition härifrån bryggan. Klockan tjugo över midnatt. Det har ...
Naturdagbok
Idag passerades Öregrund och Gräsö, mer bekanta trakter. Turens andra kaffekopp (eller kafferep då det var mer en kopp) bjöds det på i Gräsö ... 1 kommentar
Sverige-Norge runt
Kameran var nerpackad denna dag då Forsmark passerades. Lite spännande var det att passera bassängutsläppet då det strömmar på lite där.  Jag tror ... 1 kommentar
Denna dag blev det fortsatt paddling i makligt tempo. Det blev 38 km. Överfarten över Lövstabukten gick bra men mina överfarts sångerna tog slut ...
Idag var det vackert väder hela dagen, men nu börjar värmen komma smygande. Får se hur länge jag klarar att köra med torrdräkt. Den är fortfarande ... 1 kommentar
Sverige-Norge runt

2707 visningar (4v)
2107 visningar (4v)
1483 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.