Hej, de är med besvikelse jag skriver detta inlägg. Jag gillar att handla från addnature pga deras väldigt trevliga priser och kampanjer. Men varför strular de till mina orderar nästan varje gång? Jag började beställa där för länge sedan.. måste nog ha varit kring 2006, då beställde ja en suunto klocka med ett batteri som tydligen var urladdat så de fick skicka ett nytt efter många om och men.. På senare år så har jag beställt en marmot regnjacka, då kom jackan men den var inte avlarmad så jag fick gå på stadium och larma av den. Jag har beställt en tröja som ja inte fick någon faktura på. Vid jul så beställde ja 3 par liner handskar och de skickade bara 2. Efter att jag kontaktat dem, så är de inte så kul att behöva säg att på fraktsedeln står de att 3 par är skickade men bara 2 finns i paktet... De skickade iaf ett nytt par och de kom efter jul. Nu senast i raden misslyckanden så köpte jag tre grejer på "Ta 3 betala för 2" rean.. nu när ja hämtat paketet så saknas skalbyxorna och de finns ingen följesedel med heller. Är inte så kul att behöva ringa och säga att de har glömt att skicka ett par byxor för 2300kr .. De måste ju helt enkelt lite på mig, men ska det vara såhär? Är det bara jag som blir drabbad av detta?
mvh
ps: Skriver här för att deras kundtjänst stängde kl 16:00 idag så hann inte ringa dem.
mvh
ps: Skriver här för att deras kundtjänst stängde kl 16:00 idag så hann inte ringa dem.
Senast ändrad: