Tjäna kottar och svara på mitt inlägg ang. snapsend

Hallo!


Först och främst förstår jag inte att framkallningarna än idag ska kosta så mycket. Själv kan jag framkalla för ca 65 kr/ 24 bilder. Hur mycket får du betala för framkalla en rulle med 24 bilder tex?

Är det någon också som har erfarenheter av http://www.snapsend.se Kan man lita att bilderna kommer upp på en sida på internet och att man kan beställa de man vill ha. Priser är jag också intresserad av.

Halsningar
Ludwig
 
Visst kan du lite på SnapSend

Hej!
Jag har själv testat SnapSend. Men det var när de var alldeles nya. Det var lite lång väntetid då, beroende på hög belastning som de själva sade. Dock fanns bilderna på nätet efter en tid, så det funkar. Dock tar det lång tid att titta igenom bilderna om man sitter vid ett modem.

Jag som mer och mer vant mig vid digitala bilder fick min nyfikenhet stillad efter att förhandsgranskat bilderna och jag beställde ingen förstoring alls.

Det var lite tanken från min sida också att få framkallningen gratis och sedan skanna de negativ jag ville ha en förstoring av. Det går ju bra om man har en diaskanner vilket jag har. Det kanske är att snylta på SnapSend men det är de som bestämmer, det är ju deras idé.

Priser kan jag inte uttala mig om, det har säkert ändrats sedan jag testade. Det finns säkert info om det på deras hemsida.

MVH. Tomas
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.