Rossi Bandit som telisskida

v95holma@vtek.chalmers.se (Markus)

Gäst
Gick och köpte mig ett par Bandit (samma mått som X men lite mjukare) med ett par chili häromdagen. Nu undrar jag om någon vet vad jag har att vänta mig... Jag har hört att de skall vara kanon...
 

richard.goransson@netgiro.com (Richard)

Gäst
Untitled

Jag körde på bandit-x m. chilli förra året. Perfekt om man gillar alpin snabb och hård åkning. Gillar dom även i puckel. Man bör nog väga över 80kg samt ha stabila pjäxor typ T1. Jag har å andra sidan alltid föredragit alpina skidor.
 

v95holma@vtek.chalmers.se (Markus)

Gäst
En fråga Richard..

Jag har en simpel fråga... Jobbar du på Adams sport i Götet? Har vissa misstankar...
 
beror lite på.......

Hej !
jodå det är nog ett bra val !
Jag tror det är en bra allmountainskida typ Salomon X-scream, väldigt poppis iallafall.
Vad du har att vänta dig beror lite också på hur långa skidor du valde, samt vilka pjäxor du har och hur pass höga upphöjningsplattor du skaffade antar jag.och förstås hur mkt du åkt tidigare.
MVH, Mats, alias Puderbadarn
 

richard.goransson@netgiro.com (richard)

Gäst
Götet!?!?

Nä Jag blev lurad av AlpinGaraget i Stockhom att köpa plankorna till fullt pris. Tur att Jag är nöjd!
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.