Tänkte bara dela med mig av en kontakt med XXL's kundservice. Jag köpte ett dyrt tält, "Bergans of Norway" från XXL på internet. När jag får hem tältet så har någon uppenbarligen pillat på det, ena stången är grovt böjd, nästa knäckt ser det ut som. Tror dom har skickat mig ett demo-ex eller ett ex dom fått tillbaka... Hur som, jag tar en bild och skickar till XXL's kundservice som svarar efter drygt en vecka att dom ska skicka en ny stång till mig. Efter ytterligare en vecka frågar jag hur det går och dom lovar återigen att en stång ska skickas. Så fortsätter det och nu har det gått två månader och jag har inte fått någon ny stång dessutom har XXL-kundtjänst slutat svara på mail, senaste svaret fick jag för två veckor sedan, jag har skrivit till dom flera mail sedan dess med blir uppenbarligen ignorerad.
Slutsatsen är att jag vill varna andra för denna butik, iallafall från att köpa dyra varor online. Tyvärr får man ju inte reklamera online-köpta varor i butik, antagligen en medveten taktik för att slippa konfrontation med kunder som dom skickat begagnade trasiga varor till.
Slutsatsen är att jag vill varna andra för denna butik, iallafall från att köpa dyra varor online. Tyvärr får man ju inte reklamera online-köpta varor i butik, antagligen en medveten taktik för att slippa konfrontation med kunder som dom skickat begagnade trasiga varor till.