lite om min erfarenhet av utrustning är att jag klara mig både på sommaren och vintern på det jag ha förutom att det tillkommer lite saker på vinter turen så som mera ombyte och varmare underställ av typ ullfrote eller nått annat behagligt ställ på nedredelen av kroppen an vänder jag på vintern vadmalbyxsor som jag tycker är sköna att ha på sig.
på huvudet använder jag tre olika mössor som gör det lättare att göra det man vill utan behöva frysa.
anaroken som jag har är av gammal militärmodel som jag ha färgat om och gjort om lite på den med en strut vid huvan så att ansikte skyddas vid blåst.
allt det du köper i från olika överskottsbolag kan du göra om efter egna önskermål.
min p.l.c.e ryggsäck blev stulen. så nu ha jag kronans lk 35 som är behagligare även ha jag en gammal fjällräven ramryggsäck.
det skulle vara roligt att höra andras erfarenheter på prylar som man har.....
ha det trevligt i sommarfjällen
på huvudet använder jag tre olika mössor som gör det lättare att göra det man vill utan behöva frysa.
anaroken som jag har är av gammal militärmodel som jag ha färgat om och gjort om lite på den med en strut vid huvan så att ansikte skyddas vid blåst.
allt det du köper i från olika överskottsbolag kan du göra om efter egna önskermål.
min p.l.c.e ryggsäck blev stulen. så nu ha jag kronans lk 35 som är behagligare även ha jag en gammal fjällräven ramryggsäck.
det skulle vara roligt att höra andras erfarenheter på prylar som man har.....
ha det trevligt i sommarfjällen