Mys - Brainstorm
För att få lite ordning:
Först, här är listan som den ser ut just nu, mysig eller ej
Förslag på mys-grejer som kommit upp
Läsplatta
Bok
Separat kamera
Uppblåsbart liggunderlag
Vikkåsa
"Riktigt" myggtält (alltså där myggnät och golv sitter ihop
Riktigt tält (som enligt vissa är mysigare än tarp med/utan myggnät)
Hängmatta
Till detta vill jag lägga två förslag (som jag inte kan minnas att jag läst i tråden men kanske har någon nämnt dem?)
Lägerskor, väldigt bekvämt och mysigt enligt många
Varmvattenflaska, det är ju otroligt mysigt att stoppa en varm flaska innanför jackan om det är lite kyligt på kvällen
Vi kör brainstorm ett tag utan någon direkt hänsyn till vikt och budget. T.ex. är det ju uppenbart att en separat kamera inte kommer rymmas i budgeten, men vi kör på lite först för att ha något att jobba med.
Det finns säkert flera saker som kommit upp men tråden är lite väl långt för att hitta allt så säg gärna vad jag har missat och kom med nya förslag.
För att få lite ordning:
Först, här är listan som den ser ut just nu, mysig eller ej
Förslag på mys-grejer som kommit upp
Läsplatta
Bok
Separat kamera
Uppblåsbart liggunderlag
Vikkåsa
"Riktigt" myggtält (alltså där myggnät och golv sitter ihop
Riktigt tält (som enligt vissa är mysigare än tarp med/utan myggnät)
Hängmatta
Till detta vill jag lägga två förslag (som jag inte kan minnas att jag läst i tråden men kanske har någon nämnt dem?)
Lägerskor, väldigt bekvämt och mysigt enligt många
Varmvattenflaska, det är ju otroligt mysigt att stoppa en varm flaska innanför jackan om det är lite kyligt på kvällen
Vi kör brainstorm ett tag utan någon direkt hänsyn till vikt och budget. T.ex. är det ju uppenbart att en separat kamera inte kommer rymmas i budgeten, men vi kör på lite först för att ha något att jobba med.
Det finns säkert flera saker som kommit upp men tråden är lite väl långt för att hitta allt så säg gärna vad jag har missat och kom med nya förslag.