Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Inga nya beställningar mottages.
Inga reparationer utföres.
Jag var i kontakt med Jörnkängan i höstas eftersom jag var på jakt efter ett par kängor och då berättade de att de fått in en stor beställning från försvaret (har jag för mig att det var...) och därför inte kunde ta emot några beställningar men att jag skulle höra av mig framåt februari.
Nu löste sig mitt käng-behov på annat sätt så jag har inte haft anledning att kontakta dem igen men det kan ju mycket väl vara så att det är den där beställningen som spökar fortfarande.
Ja, jag måste lägga in en känga i debatten här. Jag har haft mina Jörnisar i 7 år. Jag har bytt sula, jag har limmat sulorna 2 gånger, jag har bytt öljor och jag har sytt om dom två gånger. Det är den absolut bästa känga jag haft och jag väntar med spänning på när Jörnkängan kommer igång igen. Jag behöver nya. Servicekostnaderna börjar bli dyra.
Hade svårt att hitta bilder på jörnkängan så jag tog och fotade av flickvännens nu imorse lite snabbt och slarvigt, ni får väl tjata lite på mig så jag får tumen ur och lägger ut några bättre bilder såsmåningom.
på nummer 0916-10121 lämnar meddelandet " Tyvärr kommer vi inte att ta emot några beställningar under 2007 men försök igen under 2008 och se hur läget är då."