Eye of the Tiger, nästa låt?

Mera motörhead!

Låten "Burner" med Motörhead funkar bra (och för övrigt allt annat de gjort) om det gäller att bränna räva i glödhet sylt (hmm?) Annars är hela plattan "Rock for light" med Bad brains ett hett tips... Försök att sjunga med i låten "At the movies" när du springer i uppförsbacke, om du grejar det är du fan inte dålig! ;)
 
AC/DC är underbart. TNT kan dock framkalla viss mjölksyra då man av misstag ger allt :).
Annars funkar Hammerfall & Guns N' Roses alldeles utmärkt.

///Björn
 
Har kört en del med musik och framför allt kommit fram till upplägget är viktigast... Typ lägga upp en spellista med de bästa, mjölksyralåtarna när man har 10 minuter kvar. Det finns ju inget mer mer peppande än att komma upp för sista jobbiga backen precis när grymmelåten börjar! :) Då försvinner alla spärrar och det är bara att ösa på!
 
Låtar gjorda på löpartema som ju borde platsa:

Vangelis - Chariots of Fire
Belle & Sebastian - The Stars of Track and Field

Kanske inte så fartiga som man vill ha dom när det skall tas i, men till uppvärmning/uppladdning kanske.
 
Slår ett slag för

Andrew W.K's skivor "The Wolf" och "I get wet".


Dropkick murphys med boy's in the docks och the gangs all here.

Fullt ställ hela tiden..

Och som nedvarvning varför inte Enya
 

Guest

Gäst
Rage Against The Machine
Blood For Blood
Guttersnipe
The Business
The Rezillos

Ja, finns ju mycket, musik man tycker om och som man blir stark av helt enkelt ;p.

Nåja. Angående naturens egna ljud så passar ju inte det alla. Jag skulle inte lyssna på musik när jag är ute och går i naturen eller så men när jag kör ett träningspass på MTB eller så vill jag alltid ha musik, högt. Lär ju vara individuellt så det förslår.

- Shultze
 
För Hårda intervallpass

Rammstein.
Alla hjärnans högre funktioner tar paus och våldsam ansträngning tar över ditt hela väsen.

Pogues och Shane MacGowan är personliga bubblare.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.