Cyklist behövs för snabb intervju!

Hej!

Vet inte om ni har läst/svarat på mitt inlägg för några månader sedan, men jag tackar för era värdefulla tips!

Det är så att vi är sex taggade ungdomar som går sista året på Itmediaprogrammet, Hulebäck. Vi skall göra en långfärdscyklingsguide på nätet där vi gör en förberedelsefilm samt en film om vår cykelresa till Berlin i mars. Vi behöver en intervju med en erfaren långfärdscyklist som bor i GBG till den förstnämnda filmen. Vi kommer att ställa några frågor om vad man skall tänka på samt om egna erfarenheter.

Vi skulle vara extremt tacksamma om någon vänlig själ som är sugen på att främja den yngre generationen av cyklare skulle vilja ställa upp på en sådan intervju inom den närmaste månaden! Om så är fallet kan ni ev. svara här eller maila mig på Karl.Moberg@hule.harryda.se!

Tack på förhand.
 
Jag kan agera bollplank om det behövs (inte för att jag själv cyklat extremt långt, nåväl turer på 30-40mil på en helg har väl hänt) men jag kan en hel del om den tekniska aspekten, prylar etc.

annars så kan jag rekommendera att ni förösker få kontakt med: Dan-Eric http://twowheelssouth.emulsionen.org/#home

ni hittar honom enkelt på google
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.