• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vill klättra i j-kpng/GBg och vandra...

Har just gått nybörjarkurs i klättring för att bli godkänd säkrare. Jag har dock haft intresset i 2 år och känt på både utomhus(bla taberg) och inomhus klättring. Nu vill jag hitta goa tjej-och killkompisar som gillar att "plåga" kroppen och uppleva naturen året om.Jag har bott i Jönköping ungefär ett år och mina "normala" vänner har andra intressen.
/Helen
 
Hej
Jag har också tänkt mig klättring och vandring mm under våren. Jag inte klättrats sen i höstas så nu väntar man ju bara på rätt väder! Hittills har jag klättra i Göteborg och Bohuslän har inte varit vid Taberg men det kan man ju ändra på. Så har du lust att klättra, och vandra mm så hör av dig ! /Mikael
 
precis flyttat till gbg där ja tänker klättra så mycket jag kan i sommar (nybörjare, klättrat en säsong bara), o har inte stött på nått klättrarfolk än. Vandrar gärna i västra göteland oxå, ska på europa-bil-semester i juli-augusti o måste gå in min utrustning.... f.ö. någon annan som vill klättra lite i göteborg nu i det fina vädret?!?!?!
 
Hej!

Bor i Hovslätt - söder om stan - och har en "egenutvecklad" liten klippa ett stenkast från där jag bor. Klättererfarenheter: se bla artikel om Dollankursen 2005 i Bergsport mars 2006. Har Göteborgsföraren. Mobil 070 - 31 08 330. / Hälsningar Claes
 
Låter jätte kul ju

jag hör av mig igen , just nu har jag endel annat för mig, såg många härliga ställen då jag va i göterborg i somras, blev riktigt sugen på att test)
Helen
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.