Vem fick med sig min klocka?

För några veckor sedan försvann min klocka. Troligtvis på Klätterverket i Stockholm. Jag har antagligen själv dragit upp något ur ryggsäcken så att den föll ur, så jag är inte säker på var, men det var efter en klättring som jag saknade den.

Nu är det så att jag har känsligt skinn, och den här klockan var lite speciell just för mig, så att jag tålde den. Jag har ju hoppats att någon skulle upptäcka sitt misstag och lämna in den, jag kollar av fyndlådan för upphittat då och då. Men den är fortfarande inte tillbaka, så någon har fått den med sig, av misttag hoppas jag.

Så om du ser någon med en rätt sliten damklocka, Seiko, titan, svart läderarmband, vit urtavla, repor i glaset (som jag kan identifiera), ingen sekundvisare eller datum, så kan du väl påpeka att denna klocka hör hemma hos en ledsen allergiker och be personen att lämna in den, anonymt går bra, men om man ger sig tillkänna kan jag ge hittelön.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Luke Skywalker Rep som tvinnar sig Sportklättring 7
Vandrare Mad Rock Flash, töjer den sig? Sportklättring 6
kolasås Min tå har domnat. Sportklättring 24

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...