Vart finns billiga copperheads

Hallojsan

Vart kan man få tag på billiga copper/alu/lead-heads i Svea rike eller Norge?
I USA får man dom ju för $1. Och på tex northstar ska dom ha 40-50 kr + frakt.
 
Kolla på sweclimb.se V2U copperheads för tror ca 30 kr styck...

En kompis tillverkar dem, med garantin går den sönder får du en ny och en flygtur... =)


Gustaf
 
Jag kan ordna heads för 25 kr stycket. Headsen kommer i fem olika storlekar och med rostfri wire så de ej rostar sönder om de lämnas kvar som fixade.

Hör av dig på mail om du är intresserad så kan du få en bild.

mvh Fredrik

fredrikrapp@yahoo.se
 
VU2

Jag tycker att VU2 heads är riktigt trevliga (och prisvärda!). De finns i flera varianter och storlekar (bamsiga till läskigt små), och både som copper- eller aluhead.

Man kan nog beställa direkt på deras sida, http://www.vu2.se

//Johan.
 
Jo dom ser ju väldigt gedigna och välgjorda ut. Men dom saknar ju den klassiska räfflingen som heads brukar ha, vilken gör att dom större blir lite mer lättdeformerbara. Har dom rostfri wire?
 
frapp; sa:
Jo dom ser ju väldigt gedigna och välgjorda ut. Men dom saknar ju den klassiska räfflingen som heads brukar ha, vilken gör att dom större blir lite mer lättdeformerbara. Har dom rostfri wire?

Japp det har de... Är du intresserad av att veta mer skulle jag maila Peder som gör dem, hans email finns nog på v2u.se.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.