Vårsegling, reskamrat eller båt sökes

Hej,

Jag skall ge mig ut och segla två månader till våren (maj-juni) och skulle uppskatta en eler två reskamrater, det blir lite drygt att segla själv så länge.

Jag är en kille på 23 år från västkusten och båten är en liten motorseglare av modellen Solvigg 26.
Planen är att segla från västkusten och så långt upp på ostkusten som möjligt och sen kanske ta kanalen tillbaka.

Vill ni hänga med så hör gärna av er, även om ni bara kan hänga med några veckor.
Det är ett plus om ni kan segla men inget måste, ni måste i alla fall klara av sjögång.

Mvh Emil
 
segling

Hej.

Jag tycker att det där låter spännande, skulle väldigt gärna följa med och segla. Någonting som jag tycker är väldigt kul, men tyvär har jag ingen större erfarenhet av det. Är väldigt intresserad av att lära mig.
Jag är bosatt i Stockholm och är 19 år.
Hör gärna av dig, supershakeit@hotmail.com

Mvh Åsa
 
Senast ändrad:
Hej!

Jag är seglartös och tycker det låter alldeles exceptionellt bra det du ska hitta på. Har ingen egen båt så om du vill ha sällskap ett tag kan jag alldeles jättegärna tänka mig att komma med!

/Anna
 
Om det fortfarande finns plats....

om det nu är så att det råkat bli nån plats över skulle jag mer än gärna vilja hänga på. Har viss erfarenhet av segling. har även kustskepparen och vhf. Hör av dig via mejl i så fall.
mrtimpen@hotmail.com
/Tim
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.