Varför tas trådar bort från detta forum efter några veckor?

Hur ställer man in det så att ALLA trådar ALLTID visas?! Riktigt irriterande att behöva ändra varje gång man går in i detta forum!
 
Det här har jag funderat över hur länge som helst, men inte riktigt kommit för mig att fråga om! Men jag måste ju även fråga som föregående har frågat, hur ställer man in detta så man slipper ändra det varje gång man loggar på?

Sen har jag en till fråga och det är varför Matlagningsforumet ligger under Utrustning och inte är en helt egen seperat grupp! Jag menar det är tydligen så stort att det har fått en egen länk i listan över underforum - men det är fortfarande underordnat Utrustning?

/Andreas
 
Gå in på Redigera foruminställningar (från din profil), eller klicka på Mer och sen Redigera alternativ.

En bit ner där hittar man Alternativ för ämnesvisning och Standard för tidsperiod för visning av ämnen.
 
Just ja, jag antar att man har grundinställningar som inte visar allt så att det inte ska bli så databasintensivt (om alla användare alltid ska visa allt som finns i databasen). Det där hade jag ändrat till "alla datum" för länge sedan.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.