var koper du dina inlines?

jag köpte mina på stadium för nån femhundring häromåret. dom funkar hur bra som helst till att åka några mil då och då med. däremot vet jag inte ifall dom funkar att bromsa med, för det har jag inte lyckats lära mig..
 
jaha okej nice ;) , har varit pa stadium och dom har k2 och nagra andra marke inline skates.. och nar de jeller aggressive inline sa e k2 fatty pro's mm k men inte de besta platform..

just nu de besta shop for aggressive inline e grindhouse i tyskland och ignition som nu har flytat till berlin.. ret okej at kopa dar nar man ska kopa mer en 1 sak..

de e va jag tyke e inte sa bra.. dar for har jag startat en grupp pa facebook at samla upp dom som skulle va med at ha en egen lokal inline skate shop..

http://www.facebook.com/topic.php?topic=8641&uid=4696094741#/group.php?gid=88877326115

som har bra varu av alt... inte alla som syslar med inlines anvender facebook men de tar 5minuter eller mindre at jora en konto och kostar ingenting..
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...