Var hitta Lars Monsens "Stora Vildmarksboken"?

Hejsan. Blev intresserad av denna bok, men kan tyvärr inte hitta den. Verkar slutsåld och det verkar inte heller tillverkas nya ex. Blir det att gå på den norska versionen? Kanske någon som är villig att sälja sitt begagnade ex? :)
 
Jag såg boken på förra årets (-09) bokrea. Men det var ju där jag bor. Sedan dess så har jag inte sett den dock så det är möjligt att den är slut.
//Peter
 
Ja Thomas, det ska jag se till att göra. Vet inte varför, men jag har inte så stor tillit till Kiruna Bibliotek men man får se :)
 
Jag köpte den på Intersport (eller den sportaffären mitt i) Jokkmokk för någon vecka sedan, de hade en hel hög med dom.

Så ifall du bor i närheten annars kan du kanske be dem skicka hem den till dig.
 
Gammal tråd men

jag tittade omkring på nätet och blev också intresserad av denna bok. Ingen som vet om den finns att få tag på fortfarande? Kanske någon som har ett ex hemma som de vill bli av med?
 
Jag köpte min på Åhlens bokrea för två år sen. Misstänker att det inte är någon kioskvältare bland allmänheten så kolla om ni har Åhlens med bokavdelning i närheten.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.