Vandringssällskap PCT Oregon

Hej, i början av juli åker jag till USA för att vandra 80 mil av PCT med start i Seiad Valley och slutmål Cascade Locks.
Är det någon som känner att den har tid, råd, pass och fysik att följa med?
Jag åker inte med vem som helst, utan ser gärna att vi kommer bra överens innan vi bestämmer något.
Skicka meddelande vid intresse. :)
 
Hej, i början av juli åker jag till USA för att vandra 80 mil av PCT med start i Seiad Valley och slutmål Cascade Locks.
Är det någon som känner att den har tid, råd, pass och fysik att följa med?
Jag åker inte med vem som helst, utan ser gärna att vi kommer bra överens innan vi bestämmer något.
Skicka meddelande vid intresse. :)
Hej, hittade du någon och kom iväg? Själv var jag där i Augusti/ September för att göra några missade miles.
 
Hej! Jag kom iväg, men utan sällskap. Det blev etappen i5 Oregon till Trout Lake Washington! Hörde talas om dig några gånger, från förbipasserande som träffat på dig ☺️
 
Ha ha, jag träffade inte många PCT-are, mest JMT-are i Sierra från Kearsage till Mammoth Pass och senare Section K Stevens Pass till Stehekin i Washington. Träffade på tyskan Sarah som gick i Sierra SOBO och när jag sedan flyttade upp mig till Washington träffade jag henne igen av en slump. She made my day. Haft väldigt mycket otur på den resan.
Tanken var även att göra en missade sträcka i Oregon vilken öppnades upp (var stängt 2021 på grund av bränder) i slutet av Augusti. Men tiden räckte inte till. Ska över nästa år i mitten av Juni för att göra resten som fattas, några mindre etapper i Dessert och Nord Kalifornien och så etappen i Oregon (vilka alla var stängda 2021 på grund av diverse bränder), sammanlagt tror jag 4 veckor behöver jag för det. Vill gärna ha gått varje mil av PCT.
Ska du över igen?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Allundqvist PCT Pacific Crest Trail Thru-hike 2016 Expeditioner 36
Darrell PCT thru-hike 2014 Expeditioner 40

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...