Undring om Mitchell haspelrullar

  • Trådstartare micke_yrttivaara@hotmail.com (Mikael Nilsson)
  • Start datum

micke_yrttivaara@hotmail.com (Mikael Nilsson)

Gäst
Jagar en typ av haspelrulle som Mitchel haft med spak för snabbreglering av slirbromsen.
Vet någon var man kan hitta dessa?
Finns dom idag?
Har Mitchell någon hemsida?
Min mail adress är: micke_yrttivaara@hotmail.com
 

BHD@UR.SE (Bengt Höglind)

Gäst
Mitchellrulle

I Storuman finns en firma som heter "Björnen service". Där har dom massor av Mitchellprylar. Prova där!
 
kolla på....

... Mitchell haspelrullar på www.krysset.nu. Där finns massa Mitchell grejor till låga priser.
 
Kul att fler gillar...

Jodå, Mitchell har en hemsida, gå via http://www.purefishing.com dock så är dessa rullar nerlagda.
Hittade en Mitchell Full Controll 4000 hos Blixt-sport i Umeå, tror det var sista dom hade.
Sök på nätet efter "Mitchell full controll"...
 
Björnen Service

I Storuman finns en firma som heter "Björnen service". Där har dom massor av Mitchellprylar. Prova där!

Skriver lite om Björnen Service i Storuman!

Rekommenderad av en firma för fisketillbehör i Karlstad
Skickade fiskerullar dit 2006 i Mars för att lagas sedan blev det problem där.
Skyler på busskort och posten och att det är fel på mina telefoner ringer sällan upp när man ringer telefonsvarare, svarar sällan när man ringer lovar att skicka men kommer ingenting. Sista gången han ringde sa han att om jag ville prata skulle det kosta 500 kr tim
Ps lång väntan eller hur! BJÖRNEN SERVICE REKOMMENDERAS EJ!!

Mvh Besviken
 
Björnen service

Skickade två fiskerullar till Björnen service i Storuman efter fyra år och två månader åter!
Snabb service? Mycket glad.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Vättlefjäll Hur transporterar ni haspelrullar? Fiske 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.