Träningskompis Uppsala (löpning, cykling, multisport)

Hej!

Jag skulle gärna ha någon att träna med, framförallt på helgen. Gärna ett längre löppass (ca 15 km, 90 min) eller kanske att man cyklar iväg, springer lite och cyklar hem.
Tävlade för första gången i multisport i somras på kort bana med min pojkvän (som inte bor i U-a på terminerna så jag inte kan träna med honom) och tyckte det var väldigt kul med multisport (även om det inte blev något superresultat), så tanken är att jag ska fortsätta med det. Därför skulle jag gärna ha någon att träna med på helgen. På sikt kanske man även kan tänka sig att tävla ihop på en multisporttävling.
 
Låter kul!

Jag söker just nu efter folk att göra saker med och multisport intresserar mig mycket och en gång i tiden tränade jag för det även om det kanske främst låg åt skidalpinism-hållet. Springa längre löppass helger låter bra.. Kan nog vara fint o springa med någon just de längre passen.. Springer sällan mer än en timme själv. Och jag såg att du cyklar oxå o det är jag grymt sugen på att ta upp igen. Hör av dig om det fortfarande är aktuellt så kanske vi hittar på nåt! Mvh Petra
 
Vad kul! Såg att du svarat här först efter att jag svarat på ett inlägg du gjort på annat forum. Vi kan väl prova att springa ett pass eller så snart?

/Elin
 
Multisport och löpspår

Hej Elin! Såg att du höll på med multisport och har varit lite intresserad av det. Själv springer jag och går på pass på jymmet i Lund men har ett sug efter nåt som är mer långsiktigt och tycker att multisport låter kul. Har du tips på någon bra hemsida eller något annat så jag kan komma i kontakt med sporten?
Annars så kommer jag vara i Uppsala över sommaren och har du lust så skulle jag gärna hänga på din löpträning. Är det främst i Nåsten du springer eller finns det andra bra ställen?

Mvh Kalle
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.