• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Träff imorgon lördag - Årsjön, Tyresta

Hej!

Tänkte kolla om folk här är intresserade av att ta sig ut till Årsjön imorgon. Vindskydd, bänkar, eldstad och ved finns på plats så det ända som behövs är lite mat och ett gott humör. Jag tänkte övernatta på plats i tält. För de som inte har tält finns det plats för rätt så många i vindskyddet även om marken är lite knölig där. Vill man bara komma ut under kvällen får man naturligtvis göra det.

Så finns det några intresserade? Du kan vara livsnjutare, extrem äventyrare, korvgrillare... ALLA är välkomna.

Själv är jag 23 år med en passion för berg och hav/kust.

Här ligger sjön: http://kartor.eniro.se/query?what=m...29966100345;;;;HANINGE;maps_place.107166.21;1

Enklast är om man går från Tyresta By där parkering finns (bussar går även hit). Om vi träffas kl 17 vid parkeringen så kan vi gå tillsammans. Givetvis får man komma senare eller tidigare.

Jag tar bilen så jag har plats för några från exempelvis Huddinge station.

Hoppas några är intresserade...... =)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.