Tossåsen boende?

STF Arådalen var fint tycker jag. Måste vara en av de få STF fjällstugorna som man kan köra bil till. Tog vägen förbi Arådalen på väg hem förrförra året.
 
Åh tack ;-)

Tänk om det fanns en sida på internet där man tex kudne skriva in Tossåsen, trycka på en knapp och hitta länkar. visst vore det bra;)

prova med http://www.ripjakt.se/popupp_boendealternativ.html

Ripjakt.se har jag förstås sett redan. Jag undrade närmast om någon hade övernattat på nått av alternativen. Det är ju inte uppenbart att de är tillgängliga för EN natt endast och utanför jakten.

Men tack ämdå ;-)
 
Från Lunndörren

STF Arådalen var fint tycker jag. Måste vara en av de få STF fjällstugorna som man kan köra bil till. Tog vägen förbi Arådalen på väg hem förrförra året.

Arådalen verkar jättefint. Men jag behöver nånstans på vägen mellan Lunndörren och Arådalen. Tror att 44km är längsta laget för min 11 åring (liksom för mig). ;-)

Kanske är det tält som gäller. Tack för tipset. Det är verkligen kul att kunna bolla frågor och tankar med "likasinnade".
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.