Tom Cruise ska bestiga Mount Everest

Tom Cruise är i trakterna av Himalaya och håller på att spela in Mission Impossible 3. Tydligen så har han alltid drömt om att bestiga Mount Everest och har därför bestämt sig för att göra ett toppförsök. Tror ni att han lyckas?
 
mm, som de sa i artikeln. Han har nog pengar att köpa Himalaya.
Kul för honom att han får chansen att testa på. Jag tror nog han klarar att bli uppdragen med några syrgastuber på ryggen.
 
Tror nog herr Cruse har en skaplig chans då det ingår i hans välbetalda jobb som actionskådis att hålla sig i någorlunda form. Skulle inte förvåna mig dock om många hårdingar vill se Hollywoodtönten misslyckas.

Leif...
 
Ja,, Jag tror inte de professionella äventyrarna är så roade över att ett känd skådis som nästan alltid lever så bekvämt som möjligt, genomför en av deras stora drömmar.
 
Nordesjö; sa:
Eftersom Cruise är scientolog på ganska hög nivå, och därmed är nära Clear och är fri från Thetaner har han nog alla chanser att lyckas.
;)

He did what what with the what now? Vad är Clear och Thetaner?

Bara för att man är hollywoodskådis behöver man inte vara en svag klåpare, så jag tror också att han har chans att lyckas. Men sen beror det ju på vädret.

(Ska tillägga att man dock ÄR en klåpare om man är scientolog på hög nivå. Tom Cruise är tvetydig..)
[Ändrat av millimeter 2004-11-16 kl 16:41]
 
Visst har Tom Cruise viss alpin erfarenhet? Har för mig att han var och snackade hos Letterman om nån topp (4000-5000 möh) han hade bestigit iaf:)
 
millimeter; sa:
He did what what with the what now? Vad är Clear och Thetaner?

Scientologin är väldig, väldigt skoj.

Thetaner ett utomjordiskt folk som förvisades av den onde kejsaren Xenu till en vulkan på jorden med hjälp av rymdskepp som ser ut precis som DC-8:eek:r. Deras själar spreds och finns nu i klumpar inuti oss människor, där de ställer till med sjukdomar och andra svagheter. Om man blir fri från dem - vilket man blir om man går Scientologins kurser med Auditering (lögndetektorgrunka) - kallas man Clear och har total makt över sig själv och sin omgivning.

Tom Cruise lär alltså inte ha några problem med att klättra upp på ett ynkans berg.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.