Tävling/lek?

Hej finns intresset av en Kajak7kanot-orientering i stockholm skärgård. Min tanke är en tävling över en Helg. Med Kontroller osv.

Ge mig ett gensvar nu så jag ser att ett intresse finns eller inte finns?

Mvh Jocke.
 
Gärna

Jag skulle gärna vara med på en sån tävling. För mig passar det bäst att tävla en dag, jag är inte så intresserad av tävlingar som går ut på att sova minst.
Jag var med på St:Anna kajakorientering och det var verkligen jättekul men banan var lite kort, det tog bara ca 1.20.
2-6 mil skulle vara lagom tror jag.


/Pär
 
Låter mycket trevligt, jag skulle gärna vara med om jag är i krokarna. Jag kan ansvara för att komma sist, så får ni andra samsas om övriga placeringar. :)
 
Gärna orientering

Ställer gärna upp, önskar helst att det är en runda per dag och i så fall separata "tävlingar" så man kan delta 1:a dagen, 2:a dagen eller både och.

Lycka till med planerna, var skall det publiceras information om detta om det blir av??
 
naturliga kontroller....

Jocke S skrev:
Hej finns intresset av en Kajak7kanot-orientering i stockholm skärgård. Min tanke är en tävling över en Helg. Med Kontroller osv.

Ge mig ett gensvar nu så jag ser att ett intresse finns eller inte finns?

Mvh Jocke.
Jag vill itne delta men ett tips till en ventuell arrangör för att minska efterarbetet är att utnyttja naturliga kontroller. Kontrollen är en fråga: hur många fönster finns på husets västra gavel, vilket trädslag är det på trädet längs ut på udden, etc. Då slipper nåpon efteråt åka och samla in kontrollerna men tänk på att svaren måste vara bestående så vilken färg har tvätten på torklinan är inte så bra om man inte själv styr tävttinplockningen.

/Patrik
 
Senast redigerad av en moderator:

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.