• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Sydamerika

1 november bär det iväg för denna norrbottning till Sydamerika. Jag söker andra som är på väg åt samma håll.
Jag hoppas på mycket äventyr och planerar att klättra, vandra, paddla, surfa, uppleva djungeln mm. Men ska börja med att plugga spanska (en vecka..eller så).

Sen fortsätter resa till Nya Zeeland och Australien i slutet av januari. Söker någon att klättra med även här!
Dela gärna med av klättertips/ andra äventyr i dessa områden.
 
"Tid och pengar är det ända jag har"

plus klätterprylar, surfbräda, tält etc.
Jag har länge varit sugen på Sydamerika,
men kan tänka mig att åka vart som.
Saknar bara en resekamrat...

Om resa fortfarande är aktuell, hör av dig.

Patric
patric.nordenmarker@telia.com
 
Kring 18 oktober så...

...planerar en linköpingsbo (=jag), en göteborgare och en New Yorks-bo att åka till Santiago (Chile) för en ca 18-dagarsexpedition. Vi planerar att bestiga Ojos del Salado och försöka hålla låg budget. Låter det intressant så finns det en tältplats över. Det är så mycket mer praktiskt med 4 personer av flera skäl (tält, kök, vikt gemensam utrustning osv...)!

Mejla jo-mat@ NOSPAM sectra.se i sådana fall (tag bort NOSPAM samt mellanslag, naturligtvis).
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.