• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Sydamerika 06/07

Hej!

Jag är en kille på 25 som söker ressällskap till en resa i Sydamerika. Exakta datum för av och hemfärd finns inte, men jag har planerat att vara borta i ca 8 veckor mellan nov 06 och mars 07. Än så länge har jag inte spikat vilka länder jag vill besöka, men är sugen på Brasilien, Argentina och Chile. Vad vill jag uppnå? Ja, lite av varje skulle man kunna säga. Sol och bad, vandring och skidåkning skulle vara trevliga inslag. Är helt klart öppen för förslag. Resan i sig (att transportera sig) brukar också vara en del av nöjet, så jag är inte främmande för bussturer osv.

Om du är språkbegåvad med spanska och/eller portugisiska är det ett stort plus eftersom jag dessvärre bara besitter kunskap i engelska och rejält rostig tyska (just tyskan känner jag extra lite behov av).

Låter det intressant? Hör av dig till skibum@home.se.
/Mvh David.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.