Stjålet kajakk

Hei, min NDK Romany havkajakk (hvitt skrog, hvitt dekk, blå søm og cockpitsarg) ble stjålet mandag 12.07.10 klokken 1946 ved flyplassen i Bodø, Norge. To personer er filmet av ett overvåkningskamera i ett frekt tyveri.

Ett vitne har senere sett en hvit varebil, litt større enn en WV Caravelle, som kan ha sammenheng med tyveriet. Bilen var utenlandsregistrert og hadde tilhenger (utenlandsregistrert) med en kajakk svarende til beskrivelsen liggende på tilhengeren.

Jeg er redd for at kajakken er på vei ut av landet, så hvis den blir sett eller oppdaget forsøkt solgt så nås jeg på telefon + 47 901 92 636 eller epost ola.sakshaug (at) online.no.


Med vennlig padlehilsen,

Ola Sakshaug.

P.s.: Dusør i kroner eller gratis padleguiding i Lofoten :)
 

Bilagor

  • NDK Romany.jpg
    NDK Romany.jpg
    132.9 KB · Visningar: 587
Senast ändrad:
Vilket jävla skit

Hoppas du får tag på den! Jag har också en vit NDK Romany - fast inga blåa lister (och jag önskar mig en guide i Lofoten).

Största deltagande!

/Viktoria
 
Hej Ola !

Har du anmält stölden till Polisen?

Om tjuvarna försöker ta den ut ur landet så kommer de troligen att använda vägar som E6, E12
eller väg 95 genom Sverige.

Jag själv bor i Kungsbacka söder om Göterborg och håller ögonen öppna.

Hoppas att ALLA som färdas eller bor utmed dessa vägar gör detsamma

Hälsningar
Lennart
 
Polisen, Tullen, padlekontakter i inn- og utland.

Vet det går mye tyvgods fra Norge til øst-Europa. Og en kajakk krever enten lang kassebil eller noen som ikke er redde for å bli tatt....

Og takk for at du vil hjelpe Lennart :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.