• Vi har ju bytt forum och det finns säkert en del att förbättra. Har du problem? Titta först i forumet Felrapporter om felet redan är känt. Om inte så kan du starta en ny tråd där. Har du förslag på förbättringar eller andra synpunkter så passar ett inlägg i Funktionsförslag bättre.

STF Fjällstugecollage

STF FjällstugeCollage_Small.jpg

I brist på liknande affisch från STF så knåpade jag ihop en egen, med STFs 41 Fjällstugor (tog inte med de två som det finns bilväg till).

Ville ha ett sätt att hålla reda på vilka stugor jag besökt & en påminnelse om vilka som ska besökas :)

Jag har skrivit ut den i både A2 & A3 med OK kvalitet.

För stor för att ladda upp här i full kvalité men om nån vill ha den så kan ni ta ner den via denna länk:

Fjällstugecollage

Ni behöver inte ha ett Dropboxkonto för att ladda ner.
Öppna länken och klicka på
Namnlös.jpg
och välj Direktnedladdning

Senast ändrad:
När jag försöker öppna sidan genom att klicka på länken står det ”Safari kan inte öppna sidan. Felet var: ”URL:en kan inte visas”. ” Går det att fixa (har ju hittat en ”att-göra-lista” 😍)?

Vad fint! Har bara varit i Kårsavaggestugan än, men nu blir man ju sugen på att planera lite fler turer. Nallo och Tarfala ser fina ut t.ex.

Hej Odd
Jag, som aktiv stugvärd såg collaget och blev givetvis intresserad. Finns det möjlighet att beställa pdf från dig?
Tänkte skriva ut och ta med och sätta upp i stugan vid nästa stugvärdsuppdrag.
/Kjell Karlsson

Visst, men jag måste få svar från dibbla om vart han vill ha filerna skickade - det är han som skapat collaget
och alltså sitter på eventuell immaterialrätt. Om han ger klartecken så kan vem som få tillgång till pdf:erna...
Via honom eller direkt mejlat från mig. Tänk på att den högupplösta är rätt stor, få mejlprogram accepterar
så stora bilagor...
/Odd

Liknande trådar

Logga in

Tips!