• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Stetind nästa vecka ?

Någon som vill fara dit och klättra nästa vecka reser dit från Västerbotten med bil. Hade tänkt klättra långa lätta leder.
 
Ska åka ned från Tromsö till Stockholm nästa vecka och kan ev vara intreserad av att stanna på vägen och klättra ett par dagar. Inte jätte sugen på att bara köra riktigt enkla leder dock, vilka grader har du tänkt dig? Några speciella leder du funderat på?
 
Nja ska jag leda så bör jag nog hålla mig till 4-5 särskiljt om det är många replängder. Men är väl öppen för förslag :) är och jobbar i kiruna och glömde föraren hemma så minns inte vad lederna hette som jag hade tittat på men hade ju varit kul att komma ända till toppen :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.