• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Spontan vandrare?

Hej!

Kan du, tjej som kille, förmå dig att packa ihop dina grejer för en 5-6 dagars vandringstur inom 24h och befinner dig mellan Jönköping och Kiruna?

Hade tänkt att för femte året i rad bestiga Kebnekaise men min vandringskompis har fått förhinder. Så här står jag med mat för två personer för 5-6 dagar. Det enda som du skulle behöva fixa är din egen utrustning samt frukost för 5 dagar. Vilket skulle bli den enda kostnaden för dig.

Äventyret behöver nödvändigtvis inte vara just till Kebnekaise, funderar i skrivande stund på Högakustenleden. Så har du andra förlag så är jag öppen.

Är du spontan och vill hänga med en van vandringskille på 23 år på ett kort äventyr?
Kommer tyvärr inte ha tillgång till dator mer så är du intresserad så hör av det via telefon eller SMS till 0733-640493.

Har det gått mer än 24h sedan jag skrev detta så har jag redan åkt iväg...

Vänligen,
//Mattias
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Blekingepaddlare Spontan skidresa i vinter Reskompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.