• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Sörmlandsleden lördag 21/4

Hej på er
Jag funderar på att prova mig på etapp 3 och 4 på Sörmlandsleden på lördag. Jag har ännu ingen bra karta, men det ska jag ordna. Om vädret blir fint så hoppas jag på en heldagsutflykt med matsäck och allt.

Häng med!
Glada trevliga frilufsande människor som gärna vill lära känna andra glada trevliga frilufsande människor är välkomna!

Om nån vill se vad det finns för etapper och sånt, se http://www.sormlandsleden.se

/Pontus
 
Kan vara trevligt, specielt med värdert enligt smhi.
Osäkert om jag är ledig dock (kanske måste städa iordning innan tillstälning på lördag kväll).

Sätt starttid och plats (gärna tidigt på lördag så man kommer fram tidigare).
 
Tjena !! Det är en fin sträcka att gå, med början i Tyresta by med allt vad det innebär :) En mkt fin sträcka är etapperna 16-20 (rekommenderas). Blir du medlem i Sörmlandsleden får du tillgång till deras mkt fina kartor, via nätet...God tur !!
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...