Söker information om Vilhelmina äventyr

Har suttit på nätet och letat bästa pris på ex. vandringsryggsäck och hittade en hemsida där det finns en uppsjö av väskor, även för vandring. Dock så brukar jag vilja kunna hitta organisationsnummer och säte mm. för att säkerställa att det är en riktig sida.

Är det någon som har erfarenhet av http://www.vilhelminaaventyr.se/ ?
Är det en känd hemsida?

Eller kan ni tipsa om andra bra sidor för utrustning förutom denna då förstå? Helst var man kan hitta begagnad utrustning med.
 
Snabb koll så hade de ryggsäckar av ca 500 olika märken, däribland sånt som inte borde finnas, typ IKEA och Urberg.

Så jag skulle inte handla där.
 
Från whois;
"inetnum: 196.245.248.0 - 196.245.251.255
netname: Dacianet
descr: DACIA
country: RO
admin-c: GCN2-AFRINIC
tech-c: GCN2-AFRINIC
status: ASSIGNED PA
mnt-by: FIBERGRID-MNT
source: AFRINIC # Filtered
parent: 196.245.0.0 - 196.245.255.255

person: global colocation net
address: 160 KEMP HOUSE CITY ROAD LONDON
phone: tel:+44-4295222737
nic-hdl: GCN2-AFRINIC
mnt-by: GENERATED-H0Z4RUZARF1JCUCLMUJLRYCSJUYJWESO-MNT
source: AFRINIC # Filtered
"

Rumänsk med andra ord. Företag i rumänien som vill verka som om de är svenska tycker jag är suspekt så det räcker.
 
Om du vill ha bästa pris så köp begagnat! Det finns massor av fina ryggsäckar som bara är obetydligt använda. Många köper tydligen en säck för en vandring, sen blir det inget mer. Och en kvalitetssäck håller jättelänge, kanske hela livet. Halva nypriset tycker jag är en bra riktlinje. Förutom Prylmarknaden här på Utsidan så använder jag mig av Blocket och Tradera.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...