Söker en tjejkompis (eller flera) som också tycker om att vara ute i naturen!

Hej!

Ida heter jag! Nu är våren här och snart sommaren också... Detta innebär såklart en himla massa turer ut i naturen hit och dit. Skulle tycka att det vore riktigt kul om man kunde hitta någon tjej/några tjejer där ute i ungefär min ålder (20-30 år) som också tycker om att vara ute i skogen och greja. Har mest killkompisar som är intresserade av att gå ut. Jag älskar att leta upp fina leder ute i naturen, laga mat över öppen eld/spritkök, fotografera, titta på djur och sådär. Har paddlat några gånger i mitt liv också men kan inte skryta om att jag är expert på det. Kan gå runt 2 mil på en dag ungefär. Men grejen är inte att gå långt utan att njuta såklart! Har inte körkort än men tanken är att jag ska ta det i slutet av sommaren, men är öppen för att ta tåg eller buss för att kunna ses.

Bli vän med mig på facebook om ni vill veta mer om mig först! Så att ni ser exakt hur läskig jag är ;) http://www.facebook.com/ida.olsson.357

Hoppas jag hör från någon likasinnad där ute! Skulle verkligen vara otroligt kul att träffa någon ny naturvän!
 
Hej Ida, Jag heter Sofie är 19 år och har flyttat till Stockholm, har inga vänner....så jag söker vänner
Jag är en sprallig glad tjej som älskar och vara i naturen.
Vill du veta mer hör av dig!
 
Över 500 besökare på den här tråden och bara en som skrivit! Får inte ihop detta! ;) Var inte rädda för att höra av er! :) Om inte annat vore det kul att dela lite erfarenheter och tips och sådär!
 
Hej,
Det är samma med mig...önskar också hittar vänner för fjällvandring då min man inte riktig delar samma interesse. Men det fallar tyvärr på åldern...
Hälsningar
Veni
 
Hej!
Jag har skrivit ett meddelande på facebook till dig men den har hamnat i din "other folder" för jag hade ingen lust att betala facebook 5kr efter som jag inte är din facebookvän.
Moa
 
Friluffsande kompisar

Hej!

Jag träffar gärna lite friluftsintresserade tjejkompisar, i alla åldrar!
Inte så många av den sorten i min umgängeskrets... :)
Är själv 22 och bor i Göteborgsområdet.

Har "hängt" på tjejforumet under mötesplats förut, snubblade in här nu...

Skriv gärna :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.