• Vi har ju bytt forum och det finns säkert en del att förbättra. Har du problem? Titta först i forumet Felrapporter om felet redan är känt. Om inte så kan du starta en ny tråd där. Har du förslag på förbättringar eller andra synpunkter så passar ett inlägg i Funktionsförslag bättre.
  • Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Sjöbjörn sökes!

Är du en lös och ledig, vuxen man, seriös men med glimt i ögat och saltstänk i håret (om det finns kvar, inget krav på det!)? Skulle du vilja ha kvinnligt sällskap i livet, till vardags, både ute till sjöss och till skogs? Då kanske du ska höra av dig till mig? Corona ställer förstås till det men man måste ju börja nånstans. Mitt naturintresse kretsar mest kring att vara ute så ofta jag kan i hemknutarna, helst på sjön. Stora projekt och långa planeringar är inte riktigt min grej. Jag är prestigelös, gillar att kunna vara spontan och att se det fina i det lilla. Plocka svamp, ta en morgonkaffe på trappan, båttur till en mysig ö eller promenad i regnet, jag är på! Jag bor i eget hus på Åland och älskar skärgården och havet och vill nog bli kvar här så du får gärna vara flyttbar. Resten går säkert att diskutera. Kolla in min profil eller skriv en rad!

Eftersom det är nåt vajs med profilerna vet jag inte om alla ni som kikat på min verkligen kunde se den. Här är ett sammandrag av det som står i min presentation men det finns förstås mera att berätta om du tar kontakt!

Jag är en aktiv, naturälskande skärgårdskvinna, född på 60-talet och utbildad äventyrs- och vildmarkspedagog. Privat föredrar jag kvalitet framför kvantitet, försöker leva hållbart och miljövänligt, undviker folksamlingar och kommersiella jippon, har några få goda vänner som jag värdesätter.

Intressen (av de alternativ som kan klickas i):
Klättring, Friluftsmat, Vandring, Turskidåkning, Långfärdsskridsko, Litteratur, Navigering, Bär & svamp, Paddling, Foto, Ridning, Segling, Utförsåkning, m.m.

Helst vill jag sitta på en klippa och titta ut över havet, sova under bar himmel, sjunga och musicera, dansa, stirra in i elden och diskutera livets mysterier.

Förtydligande: Jag söker inte en kompis att göra saker med, det har jag redan. Det jag hoppas på är att hitta en härlig livskamrat som vill leva ett naturnära liv tillsammans med mig.

Logga in