pm-outdoorshop.de erfarenhet?

kan inte rekommendera

Jag beställde två st Ortlieb cykelväskor på ebay från outdoorshop.de. Efter två veckor hade ingenting dykt upp. Fick genomföra cykelsemestern med väskor från Biltema :/ Sedan kom ett mail att adressen som jag anmält på ebay inte existerade, vilket förvånade mej mycket. Jag har beställt varor från hela världen med mitt konto på ebay och aldrig haft några problem. Jag svarade med min adress (samma som på ebay) och sedan hände ingenting. Insåg så småningom att det inte skulle bli några väskor och skrev ett argt mail till O. Fick som svar att det var jag som gett fan i att hämta ut väskorna och att de återsände pengarna och skulle inte göra affärer med mej i framtiden. inkluderade i mailet var detaljerna för leveransen. Där kunde jag jag läsa att paketet kommit så långt som Helsingborg och sedan gått tillbaka till leverantören. Jag bor i Stockholm och har således ca 80 mil att åka och hämta ett paket som jag inte fått något meddelande att det ens kommit.
Rättelse: den här shoppen hette visst nåt med outdoor3000, är nog inte samma...
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.