Pappalediga i Karlstad??

Hej!

Har precis börjat min pappaledighet med min son Leo (8mån) och ska nu vara hemma i över ett år. Jag, han och hunden undrar nu om det finns andra som helst vill cykla, löpträna, vandra, segla m.m. istället för att sitta på café prata om barnmat, blöjor, ömande bröst å dricka latte.... Är absolut ingen extreme idrottare men mer en trött, frilufts-älskande, småbarnspappa!

Tack å hej!
 
Njae, jag faller väl knappast in under kategorin pappaledig. Men jag blev väldigt glad att se ett sådant initiativ. Vänta bara, jag hör av mig om sisådär tio år om jag bor i närheten då villsäga.

Hursomhelst. Lycka till och skriv gärna om aktiviteter ni kommer ut på. Det kan ju vara en ny kul infallsvinkel på friluftslivet, med hund och småbarn

Per
 
Jajjemän!
Jag kommer vara hemma med min dotter Tova (9 mån) från mitten av september. Löpträning är inget för mig, men däremot att segla, cykla och vandra. Maila mig om du är sugen på att hitta på något.
/Oscar
 
Bor visserligen inte i Karlstad utan i Sunne, och jag närmar mig slutet av min pappaledighet. Ska börja jobba i början av december. Hänger kanske med om det är nåt på gång.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Rallarros Norge, nära Karlstad, Oslo med barn? Barn och friluftsliv 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.