• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddlartjejer på västkusten

Slås av att det nästan enbart är killar som söker paddlarkompisar i detta forum.

Var finns ni tjejer som liksom jag älskar paddling och övrigt friluftsliv men har tröttnat på att ständigt vara i minoritet (bland det förvisso mycket trevliga manliga könet)?

Är 26 år och bor på västkusten.

Hör av er!!
 
jag vill åxå paddla!

Hej!
Jag har bara gått ett gäng kanotkurser och testat havskajak nån gång, är mao inte superduktig. Men jag tycker det är vansinnigt kul och vill gå nån kurs i sommar och kolla ifall det är värt att lägga ner mer energi på.
Du kanske har något tips på vad jag kan göra? (har bara tjejkompisar som tror armarna kommer gå av vid dylik ansträgning :eek:) och det är ju inte heller kul när muskelgrabbarna gräver sig fram i 40 knop.. wellwell, ses kanske i plurret till sommaren?
 
jag padlar !!

Jag har eget kajak och padla rund GBG några år. Tycker det är roligt, änu roligare om vi är några. Har padlat några år, vill gärna också längre turer tex. över wekend. Jag är 42, men har lika roligt som 20.
Mila
 
paddlar kring göteborg

jag paddlar gärna en sväng, har mest paddlat hav, är sugen på annat, har takställ för transport. nån kan gärna höra av sig
 
jag gillar att paddla

Jag bor nära västkusten och älskar att paddla. Inte nog med detta jag är en tjej.

Hör gärna av dig
Hälsningar Maria
 
Vad säga om en tur i sommar?

Hej!

Jag kommer från Stockholm men kommer vara i Götebor under Gotia veckan. Skulle så himla gärna vilja "smita ifrån" några dagar, förslagsvis 16-19 juli för att paddla och upptäcka eran skärgård. Skulle någon av er vara intresserade att hänga med?

Hälsningar Ylva

ylva.wikstrom@agresso.se
tel: 0780-372027
 
Vill också träffa paddlartjejer

Jag är tjej (23) och bor i Göteborg. Har paddlat ganska intensivt sen förra midsommar, men har ännu ingen egen kajak (eller bil med takräcke), så det får bli något uthyrningsställe (exempelvis Marstrands kajaker) som utgångspunkt för turerna.
Även jag paddlar mest ihop med killar och trivs rätt bra med det, men jag skulle gärna hitta paddlingsintresserade tjejkompisar för att balansera upp det hela. Ni får gärna tycka om att "paddla på" lite ... :)
 
Hej igen,

Såg att jag angivit fel mobilnr i mitt tidigare inlägg. Korrekt mobil nr är 0708-372037!

/Ylva
 
Paddlar gärna i vår/sommar!

Hej! Jag hänger gärna med och paddlar i vår och sommar! Jag är nybörjare, har varit ute 5 - 6 gånger. Har tänkt gå kurs nu i vår. Maila gärna mig på annika_1971@hotmail.com. Hälsningar Annika
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Almquist Tur på G. Östra delarna av Gräsö (Upplands kusten) Paddelkompis 0
D300 Hjälmaren på söndag 14/6 Paddelkompis 0
scandec Paddla på Yngern Paddelkompis 11
avslutad180423 kajak på västkusten Paddelkompis 5
inochut Runt Vinga på onsdag den 20/7 Paddelkompis 1
isdahl Kajakare på västkusten sökes!! Paddelkompis 20
Platen Sugen på att paddla 16-20 juli !!? Paddelkompis 0
Jessica76 Paddla på vardagar, helg, övernattning... Paddelkompis 15
Stiffmeistern Någon som vill haka på? Paddelkompis 16
calypso63 Party på Utterkobben 6-8/6 Paddelkompis 0
supinum Paddelkompis i Bråviken nu på lördag? Paddelkompis 0
kaw Berätta var ni ska paddla på söndag! Paddelkompis 2
anderse Paddelsällskap på västkusten v.26 Paddelkompis 0
KaB tips på padleälver i Värmland/Dalarna Paddelkompis 1
mr Nammatj Superpris på Forspaddlingskurs pga. återbud: 1250 kr! Paddelkompis 2
kennedy Tips på "forsklubbar". Paddelkompis 5
PederGBG Tallinn på några dagars semester och kanotköp... Paddelkompis 2
saxe Paddla på ostkusten före midsommar Paddelkompis 0
Forest Orust på två dagar? Paddelkompis 2
ingeback Vinterpaddlare på västkusten Paddelkompis 0
Fischer Välkommen till Vaxholm på lördag! Paddelkompis 0
sladden Paddelkompisar på västkusten? Paddelkompis 3
THELON HØST-TUR PÅ VANSJØ Paddelkompis 0
thunder Paddling på västkusten i juli Paddelkompis 2
saxe paddling på västkusten vecka 15-21 juni Paddelkompis 0
klar Paddling västkusten kommande veckor Paddelkompis 2
aspoonfullofsugar Västkusten-Bohuslän 3/8 till 8/8 Paddelkompis 0
Anders V Västkusten v 29 Paddelkompis 1
Joakim Ambrosson Paddling Västkusten Paddelkompis 0
Keras2006 Forspaddlare Västkusten? Paddelkompis 1
PederGBG Paddling Västkusten 22-24 augusti Paddelkompis 3
saxe Västkusten vecka 29 Paddelkompis 0
ulf juhlin Västkusten v.30 och en tur under perioden v.33-35 Paddelkompis 1
bsoby Västkusten v. 30-32 Paddelkompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.