Paddla runt östersjön?

Vill du Paddla runt Östersjön?

Hej!

Nu verkar jag börja hitta rätt plats folk.

Jag har lust att paddla runt Östersjön med lite flexibelt startdatum mellan 1 maj och 1 juli.

Det går att göra själv och är bra på sitt sätt men det vore skoj och lite enklare om man är fler.

Jag räknar med att det tar ca 3 månader.

jag har tididgare erfarenheter av långexcursioner.

(låt inte utrustningsfrågan vara ett hinder--vill man så fixar man det)

/Hennning

take care and goanywear!
[Ändrat av metamorf 2007-04-16 kl 18:39]
 
hej

hej jag planerar själv ett långt kajakäventyr. men tänkte då att paddla från linköping ut till östersjön och upp mot Luleå och in luleälven ut vid Norge ner mot Oslo, Göteborg, Helsingborg, Malmö och hem igen till linköping. Vi kanske kan ha nytta av varandras erfarenheter. Vad paddlar du för kajak till exempel?
//Alex
 
Intressant

Hej Alex!

Det låter ochså som ett spännande äventyr!

Jag paddlar just nu en ombyggd kustkajak....min dator har just nu ett haveri och jag kommer sällan in på nätet..du får gärna slå en signal så vi kan snacka om idéer.


0416 30455

/Henning
 
skulle vara kul

Hej igen det skulle vara jättekul att följa med men jag har ännu inte hunnit köpa en kajak men planerar att köpa en prijon kodiak under sensommaren.
Jag är full av paddlaridéer och kommer mycket troligt att genomföra en hel del spännande expeditioner framöver i livet. En annan idé jag har utöver min planerade sverigetripp är att paddla i Renata Chlumskas fotspår, hon som tog sig runt USA. Det verkar som du har lite längtan till äventyret med. Du kanske rent av vill hänga på den resan i framtiden. Jag har inte bestämt när det ska bli av men inte i år alla fall. Tack för ditt nummer du får gärna ringa mig med och prata loss idéerna 0739759723 //Alex
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.