om reseberättelse

Hejsan!
Jag vet inte var jag ska placera denna fråga så jag skriver här. Jag har skrivit en reseberättelse som jag skulle vilja publicera här på Utsidan. Tyvärr vill det inte funka när jag försöker ladda upp eller klistra in den från min dator. Jag har den sparad på en vanlig dokumentfil och det brukar ju gå att skicka över så´na utan problem. Måste jag skriva om hela artikeln direkt på Utsidans sida? Det är ett antal foton inlagda i texten också. Eller finns det någon som känner till något annat forum där man kan publicera sådant här?

mvh anna
 
Jag tror inte det bör vara något problem. Tror dom flesta gör som du tänkte. Jag har själva laddat upp två uppsatser genom först att skriva i Word el OpenOffice, kopiera och klistra inn på den text du har upprättat på Utsidans skrivbord. Bemärk att där står den som förslag någon tid, kanske några dagar, innan Utsidanredaktionen laddar den upp.
Att klistra in bilder, länker och jobba med texten är ingen problem utan att allt tar tid förr man kanske tycker det är perfekt för att andra får glädje av det.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.