Öppen fjällstuga/station i början av Juni

Hej!
Jag hade tänkt åka upp till fjällen i början av juni med min tvååriga dotter. Men det visar sig att STF öppnar sina stationer till midsommar. Det jag undrar är om det finns andra alternativ, som ligger nära fjället och har den rätta känslan?

Hoppas på många svar/ David Ekstrand
 
säkerhetsrummen finns

På de flesta stationer och större stugor så finns alltid säkerhetsrum öppna vid denna tid, dessa kan användas och delas med flera andra, tänk på att vädret är alltid osäkert vid denna tid av året, passar bättre med mindre barn efter midsommar tycker jag.

/Gunnar
 
Jag vet, tänkte inte skrämma barnet så jag skulle vilja att det var öppet (med dess bekvämligheter). Sen tänkte jag ligga still och gör dagsutflykter .
/David
 
bättre att vänta ...

David E; sa:
Jag vet, tänkte inte skrämma barnet så jag skulle vilja att det var öppet (med dess bekvämligheter). Sen tänkte jag ligga still och gör dagsutflykter .
/David

har erfarenhet av att det är trevligt innan midsommar men som du kan läsa i min artikel så kan det gå snett, jag tycker att du väntar tills de öppnar så får ni alla en trevligare tur.
Lycka till! /Gunnar
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.