Nybörjar-offpist i Kebnekaise!!

Hej!

Är du nybörjare på offpist och randonnéeåkning? Är du sugen på att lära dig mer och utvecklas som offpiståkare? Tycker du att Kebnekaisemassivet verkar vara ett rätt schysst kursställe?

Jag har bokat en svensk bergsguide för detta ändamål vecka 16. Kursen är avsedd för "nästan nybörjare" på offpist/randonnée, men med bra kondition. Det går också bra att åka telemark. OBS! Detta arrangemang är inget för experter/duktiga åkare!

Så tycker du/ni att detta verkar kul, hör av er till mig för mer information!!

Praktiska fakta: Pris 3000 kr/person vid 5 deltagare. Boende i STF-stuga, resa och ev. utrustningshyra tillkommer. Ankomst söndag 17april avresa lördag 23 april med 4 turdagar 1 vilo/reservdag mån-fre. Planen är att tura mellan Kebnekaise-Tarfala-Nallo-Sälka, men väder, vind och snöförhållanden avgör den slutliga sträckningen.

Sugen?! Tveka inte - häng på!! Har du frågor, dra iväg ett mail till mig.

Kanske ses vi i pudret i Kebnekaise på vårvintern?!

MVH Petra

(PS: Postar detta meddelande både i detta forum och i Reskompis-forumet. Hoppas ni har överseendet med min smygspamming :)
 
Intresserad av nybörjar-offpist i Kebnekaise!!

OOOOPS!
Oj, oj, oj såg visst inte datumet innan jag svarade. Hoppas det vart en bra tur 2005 :) :) :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.