• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjar-offpist i Cham!

Hej!

Är du nybörjare på offpist och randonnéeåkning? Är du sugen på att lära dig mer och utvecklas som offpiståkare? Tycker du att Chamonix verkar vara ett rätt schysst kursställe?

Vi är två personer som bokat en svensk bergsguide för detta ändamål vecka 12 nästa år (13 mars-20 mars ungefär). Kursen är avsedd för nybörjare på offpist/randonnée. Det går också bra att åka telemark. OBS! Detta arrangemang är inget för experter/duktiga åkare!

Det skulle vara kul om vi blev fler i gruppen. Så tycker du/ni att detta verkar kul, hör av er till mig för mer information!!

Kanske ses vi i pudret i Chamonix i vinter?!

Hälsningar Petra
 
Skoj

Hej!

Jag ska också åka i Chamonix v12.
Blev medbjuden dit av mamma och kusinerna så har inte direkt någon att åka med utanför liftarna, är helt klart intresserad av att hänga på! Kanske inte varje dag men helt klart två-tre dagar. Hur pass nybörjare är ni?..Bara det blir hela dagar (gärna mkt uppför!=)) gör det inte mig så mycket om man inte åker ner på svåraste stället. Min kusin och hennes pojkvän kan nog också vara intresserade.

~David
[Ändrat av dav 2003-12-18 kl 14:40]
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
madir Nybörjar-offpist i Kebnekaise!! Reskompis 0
Offpist i Fernie i mars Reskompis 3
dblom Offpist... Reskompis 4
LuisFigo Offpist i Abisko Reskompis 0
ERI Bil till Cham 20/5 Reskompis 0
Sesång i ValD el Cham Reskompis 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.