Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Hej, jag letar efter en ny cykel för ungefär 5000 kr. Jag använder den för att cykla till skolan varje dag men jag gillar även att cykla längre sträckor. Den ska vara snabb och lättrullad.
Har själv föregångaren (Bear Valley Ltd.) och är väldigt nöjd med den. Enda problemet jag haft har varit ekrarna på bakhjulet som gått av på "fel sida", men beror antagligen på en dålig uppsättning ekrar på mitt hjul.
.... Enda problemet jag haft har varit ekrarna på bakhjulet som gått av på "fel sida", men beror antagligen på en dålig uppsättning ekrar på mitt hjul.
Det har visserligen hänt att ekertillverkarna släppt ut dåliga partier, men det är väldigt mycket vanligare att det är fel ekerspänning i hjulet. Är det vänstersidans ekrar som går av? Ev. kan hjulet räddas om det bara får sig en ordentlig genomgång, eller så kan det vara läge att ekra om vänstersidan med tunnare ekrar än på höger.
Hej, jag letar efter en ny cykel för ungefär 5000 kr. Jag använder den för att cykla till skolan varje dag men jag gillar även att cykla längre sträckor. Den ska vara snabb och lättrullad.
Jag är lite smått lur på att sälja min Nishiki Hybrid 522 eftersom jag har en ny cykel på gång, en hofällbar annars är denna Nishiki japansk kvalitet vilket talar för sig själv.
Har inte tagit det slutgiltiga beslutet men om jag gör det så torde väl den hamna på ca 5000
(Obs, denna skrift ska inte betraktas som en annons.)