NJAL ANORAK

Hej, är det någon som har testat Klättermusens Njal Anorak??

Är den bra??
Sitter den skönt under aktiviteter??
M.m.

Lasse
 
Jag har en Njal som jag använder som allt i allo jacka under sommar, höst och vår och jag trivs väldigt bra med den.
Det ända jag upplevt som negativt är att ärmarna är smala så det är svårt att ha mycket kläder under på vintern.
Den är ganska kort i livet, på mig som är liten sitter den perfekt men jag vet inte hur det skulle upplevas av någon som är 10 cm längre. (är 160cm och har en stl S)

/Joakim
 
Njal

får väl instämma me andra,lite väl smal om handlederna annars både mjuk skön o flexibel till det mesta, dock inte ösregn, ligger nu på sitt rätta pris 1700 på ufförsäljningen på k-musen, trevligt att den är liten i packformatet o mjuk även att sova i (även om det inte är tänkt så, jag PERSONLIGEN håller den för trevligare o bättre än Rim anoraken förstår bara inte vadför handtvätt anges, bör tåla 40 grader i samtliga friluftprylar, annars blir det citysnobb om man inte kan tvättade det i 40 grader, vem kan vara i skog o fjäll en vecka utan att slänga i tvättmaskinen när man kommer hem?. Tänkvärd ekvation pris3000 o inte mer än handtvätt njaaaaaaa, men i helhet en trevlig o bra anorak Hans Ps funderar på en till i mörkare färg ds
 
Jag hade en Njal förrut som jag dock sålde pga av att den blev för liten i takt med att jag styrketränade mer.

Det jag störde mig mest på var att armarna var väldigt tighta om man inte är späd.

Jafg struntade i rådet om handtvätt och körde i maskin i 30-40 grader och märkte ingen försämring.

I övrigt skön och smidig jacka. Ventilerar bra till skillnad från gore-texhelvete!

/Per
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.